پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم ۴۲۲ واحد مسکونی شهری که درپی سیلاب مشهد آسیب‌ دیده‌اند، نیاز به بازسازی دارند اعمال‌قانون ۲ هزار و ۶۲ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۳ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان آزادی و میدان سپاد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف هم‌زمان با کامیون و سواری در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد سرعت می‌گیرد + فیلم مصدومیت ۲۴ نفر در خراسان‌رضوی بر اثر حوادث ترافیکی طی شب گذشته (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) آغاز به‌کار نخستین نمایشگاه کشت گلخانه‌ای و تجهیزات وابسته در مشهد | معرفی دستاورد‌های حوزه تجهیزات منزل با حضور ۸۶ تولیدکننده ایرانی + فیلم
سرخط خبرها

از اولویت‌های مهم شورای ششم مشهدمقدس؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده

  • کد خبر: ۹۷۸۲۵
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵
از اولویت‌های مهم شورای ششم مشهدمقدس؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده
سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: سرمایه‌گذاران زیادی با توجه به جذابیت‌های متعدد موجود در مشهد تمایل دارند در این شهر به حوزه ساخت و ساز به صورت انبوه‌سازی و یا خرد اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در مشهد مقدس اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم شورای ششم شهر مشهد ایجاد زمینه مناسب برای رونق ساخت و ساز در این کلانشهر است.

سخنگوی شورای شهر مشهد بیان کرد: در سال‌های اخیر متاثر از رکود ایجاد شده در سراسر کشور این مهم دامن‌گیر شهر مشهد نیز شده و رونق ساخت‌وساز را نیز متأثر کرده است.

حاجی بگلو گفت: قوانین حوزه ساخت‌وساز باید با نگاه حمایتی از سرمایه‌گذاران خرد حوزه مسکن تدوین شود.عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد تصریح کرد: رکود ایجاد شده و همچنین برآورد تورم حاکی از این است که ممکن است در سال آینده این رونق تحت تاثیر قرار گیرد.

حاجی بگلو افزود: سرمایه‌گذاران زیادی با توجه به جذابیت‌های متعدد موجود در مشهد تمایل دارند در این شهر به حوزه ساخت و ساز به صورت انبوه‌سازی و یا خرد اقدام کنند.

حاجی بگلو ادامه داد: شورای ششم در این زمینه خود را موظف می‌داند که در چارچوب قوانین و مقررات موجود پرچمدار حمایت از مسکن سازان باشد.

سخنگوی شورای شهر مشهد تاکید کرد: این قوانین باید با نگاه حمایتی به ویژه در حاشیه شهر مشهد تدوین شود و شورای ششم در این زمینه در حال آسیب‌شناسی قوانین موجود است.

حاجی بگلو تصریح کرد: با تدوین بسته‌های حمایتی در حوزه ساخت و ساز قطعا می‌توان مانع از فرار سرمایه‌گذاران حوزه ساخت و ساز در مشهد شد و با توجه به بهبود شرایط کرونا در مشهد امید داریم سال آینده سال رونق حوزه ساخت و ساز در مشهد باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم شورای ششم مشهدمقدس؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده است.
سخنگوی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط رکود و تورم حاکم بر کشور و قفل شدن بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی؛ تمرکز بر پروژه‌های زودبازده و خرد و متوسط می‌تواند ثمربخش باشد.
حاجی بگلو بیان کرد: شورای ششم یکی از اولویت‌های خود را به ثمر رساندن همین پروژه‌های زودبازده قرار داده است و مصوبات خوبی نیز در این زمینه داشته است.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای شهر ششم مشهد تاکید کرد: اعتبارات خوبی نیز برای پروژه‌های زودبازده با محوریت محلات در نظر گرفته شده است و انشالله آثار خوبی خواهد داشت.

حاجی بگلو عنوان کرد: از سوی دیگر این پروژه‌ها اشتغال خوبی را نیز ایجاد می‌کند و رونق اقتصادی شهر مشهد را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: اعتبارات مناسبی از سوی شورا برای این امر در نظر گرفته شده و شورا نیز مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی خوبی برای این مهم در نظر گرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->